Maak zoveel mogelijk Swishes door 2 of meer kaarten op elkaar te leggen zodat elke bol in een ring van dezelfde kleur past.Een verdraaid leuk dekspel van Thinkfun.
Help de zeemeerminnen en bescherm de visjes!De zeemeerminnen waken al sinds mensenheugenis over de zeeën en oceanen. Zo kunnen ze door grote luchtbellen te blazen de gevaarlijke monstervissen isoleren zodat hun vriendjes vrolijk en vrij verder kunnen zwemmen.
Dit is Tipover maar dan in Spiderman thema
Bereik uiteindelijk de rode krat door kratten te kantelen en van de ene naar de andere krat te springen. Maar let op: je mag je niet diagonaal verplaatsen of over een gat springen.
Een uitdagend spel
Verplaats je de fiches van kant in 30 beurten. Iedere beurt telt -ongeacht het aantal plaatsen dat je je fiche verplaatst.Een 'pittig' puzzelspelletje.
Draai aan de schijven zodat je het rekje uit de houder kan schuiven.
Een echte breinbreker die je hersen flink aan het werk zetten.
Goed voor uren speelplezier !
Rush Hour is één van de klassiekers onder de denkspellen en zou als zodanig niet in uw denkspellen collectie mogen ontbreken.
Verschuif de auto's zodat de rode auto door de uitgang naar buiten kan.
Rush hour heeft in 1997 een Mensa Select Award gewonnen.
Negen van van de 10 balletjes moeten van de binnenste rand naar de buitenste rand geduwd worden. Dit klink makkelijker dan het is.Een 'pittig' spelletje voor 1 persoon.
Stix - een educatief spel voor 2 tot 5 personen vanaf 6 jaar.Probeer door het verplaatsen van één van de vijf stokjes één van de figuren te maken die op je speelkaarten staan afgebeeld. Stix
50 pittige rekenkrakers voor kinderen vanaf 8 jaar voor urenlang speelplezier.
De spellen zijn leuk om in tweetallen of alleen te doen, maar ook prima klassikaal in te zetten, bijvoorbeeld om een les mee te beginnen of te eindigen.